گریتینگ فلزی مدل تسمه در میلگرد

گریتینگ فلزی مدل تسمه در میلگرد + مشخصات و کاربردهای آن

گریتینگ فلزی مدل تسمه در میلگرد شامل عناصری فلزی است که به صورت عرضی و طولی در کنار هم قرار گرفته و یک شبکه توری را به وجود می‌ آورند.

در حال حاضر در صنایع مختلف از گریتینگ‌ های فلزی استفاده‌ های متنوعی می‌ شود، انواع گریتینگ‌ ها دارای تنوع بالایی هستند که گریتینگ تسمه یکی از بهترین و با دوام‌ ترین آن‌ها به حساب می‌ آید.

این محصول دارای شبکه ‌ای از قطعات به هم پیوسته است که از مقاومت بالا و ماندگاری زیاد برخوردار می باشد. گریتینگ فلزی تسمه دارای استفاده‌های مختلف و ابعاد و اندازه‌های متنوعی است. در ادامه این مطلب به بررسی گریتینگ‌ ها و ارائه توضیحات بیشتر در مورد آن‌ها می‌ پردازیم.

معرفی گریتینگ فلزی مدل تسمه در میلگرد

گریتینگ فلزی مدل تسمه در میلگرد دارای ساختارهای مستحکم و باکیفیتی است که برای صاحبان مشاغل محبوبیت زیادی دارد.

در حال حاضر سایز و ابعاد این گریتینگ‌ ها بر اساس سفارش مشتری می‌ تواند متفاوت باشند ولی اندازه استاندارد بیشتر آنها ۳۰*۵۰ یا ۳۰*۱۰۰ است.

انواع گریتینگ فلزی مدل تسمه در میلگرد را از جنس‌ های مختلفی مانند فولادی یا آهنی با روکش گالوانیزه تولید می‌ کنند که همین موضوع سبب جلب نظر صنعتگران شده است زیرا جنس مرغوب آن می‌ تواند باعث افزایش کارایی و ماندگاری آن در شرایط مختلف محیطی شود.

در حال حاضر استفاده از این سازه‌ های پرکاربرد در بیشتر صنایع و مشاغل رو به افزایش است.

مشخصات گریتینگ فلزی

همانند تمام سازه‌ های فلزی، این گریتینگ نیز دارای مشخصات منحصر به فرد است.  از مهم‌ ترین مشخصات آن می‌ توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • در این نوع گریتینگ‌ ها از میلگرد به عنوان رابط استفاده می‌ شود که همین موضوع سبب افزایش استحکام و دوام آن‌ها شده است.
  • این محصولات به دلیل مشبک بودن می‌ توانند به خوبی نور را از خود عبور داده و آب باران در کف آن‌ها جمع نمی شود.
  • ماندگاری آن‌ها در برابر پوسیدگی یا زنگ زدگی بسیار بالا بوده و می‌ توانند از ایجاد خسارات مختلف جلوگیری کنند.
  • گریتینگ فلزی مدل تسمه در میلگرد دارای ایمنی بالایی است و احتمال خطرات جانی یا خسارات مالی را به حداقل می‌ رساند.

کاربرد گریتینگ فلزی مدل تسمه در میلگرد

شبکه این نوع از گریتینگ دارای کاربردهای متنوع و مختلفی است که از مهم‌ ترین آن‌ها می‌ توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • یکی از مهم ترین کاربردهای گریتینگ فلزی استفاده به عنوان فیلتر آب یا درپوش کانال‌ های آب است.
  • به عنوان کفپوش پله در پله‌ های اضطراری، ساختمان سازی و پله کارخانه‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
  • در مکان‌ هایی که به نور و روشنایی بالا احتیاج است مانند نورگیر، پوشش‌ها و تهویه هوا نیز می‌ توان از گریتینگ استفاده کرد.
  • در مکان‌ هایی که عملیات ساختمانی در آن‌ها انجام می‌ شود و عبور و مرور زیاد است به عنوان کفپوش عملیاتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

قیمت گریتینگ فلزی 

برای بسیاری از صاحبان صنایع و متقاضیان خرید، قیمت گریتینگ فلزی مدل تسمه در میلگرد یک معیار مهم در هنگام خرید به شمار می رود.  ابهتر است بدانید قیمت این تجهیزات رابطه مستقیمی با ضخامت، طول میلگردها، روش تولید و نوسانات موجود در بازار دارد.

موارد ذکر شده می‌ توانند مهم ترین تاثیرات را روی قیمت نهایی گریتینگ فلزی میلگرد داشته باشند. شما می‌ توانید قبل از خرید از مشاوران و کارشناسان فروشگاه مجموعه بخواهید لیست دقیق قیمت‌ ها را در اختیارتان قرار دهند تا برای خرید، بهتر تصمیم گیری کنید.

جمع بندی

 گریتینگ فلزی مدل تسمه در میلگرد یکی از مهم‌ترین تجهیزات برای صنایع و مشاغل مختلف به حساب می‌ آید که خرید بهترین و باکیفیت‌ ترین نوع آن‌ها می‌ تواند در پیشرفت بهتر کارها و جلوگیری از ایجاد خسارات و خطرات مختلف به شما کمک کند.

در صورت تمایل به خرید این تجهیزات می‌توانید از طریق سایت مشبک پردازان اقدام کنید. مجموعه ما انواع گریتینگ را در اندازه و ابعاد گوناگون بر اساس نیاز شما تولید و در اختیارتان قرار می‌ دهد. به طوری که شما می‌توانید با اطمینان خاطر زیاد از درجه کیفی بالا و کارآیی مطلوب آن‌ها از این محصول در شغل و صنعت مورد نظر خود، استفاده کنید.

منبع : ویکی پدیا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *