گریتینگ کامپوزیت پوشش دار

شبکه گریتینگ کامپوزیت پوشش دار شامل دو قسمت بهم پیوسته ی ورق آجدار بادامی و گریتینگ فایبرگلس می باشد. پیوستگی دو قسمت نامبرده بصورت یکپارچگی همگن و بدون درز سرد می باشد.

عموما هدف از بکارگیری گریتینگ به عنوان پوشش کف ، عبور سیال ( ریزش آب و روغن و عدم تجمیع گاز ) می باشد. در مواردی که تردد سیال الزامی نبوده اما خوردگی و رطوبت بالاست استفاده از گریتینگ کامپوزیت پوشش دار بهترین گزینه است. اگرچه در چنین محیط هایی امکان استفاده از گریتینگ استیل نیز فراهم است.

بنادر و اسکله ها نیز از دیگر مواردی هستند که پوشیده بودن سطوح بدلیل جلوگیری از ریزش اجسام ریز یا مشکل تردد کودکان استفاده از این نوع گریتینگ مناسب می باشد.

 

ارتفاع و ضخامت گریتینگ کامپوزیت آجدار ( پوشش دار )

دو نوع اصلی با ارتفاع 30 و 40 میلیمتر ، مرسوم در بازار مصرف می باشند. ضخامت تقریبی ورق آجدار بادامی بین 5 تا 6 میلیمتر است. ضخامت قسمت زیرین در دو نوع 25 و 35 میلیمتر می باشد.

 

برشکاری گریتینگ کامپوزیت پوشش دار

با استفاده از صفحه ی برش استیل می توان به سادگی این نوع گریتینگ را برشکاری نمود.

 

گریتینگ آجدار فایبرگلاس

دلایل اختلاف قیمت تولیدکنندگان گرتینگ کامپوزیتی

ماتریس پایه ی پلیمری گریتینگ از رزین پلی استر تشکیل شده است. شرکت های سازنده نیز دسترسی به طیف متنوعی از رزین های پلی استر داخلی و وارداتی با قیمت های متفاوت دارند. هر تولید کننده می تواند بر اساس سیاست کاری خود بین بهترین و ضعیف ترین نوع رزین انتخاب کند.

نکته ی حائز اهمیت اینکه کیفیت ضعیف مواد اولیه کامپوزیت در نگاه اول قابل تشخیص نبوده و در گذر زمان مشخص می گردد. به عنوان مثال یکی از مرغوب ترین انواع الیاف فایبرگلاس موجود در بازار ایران برند Jushi چین می باشد. قیمت محصول این برند نسبت به سایر برندها سی درصد بالاتر است. واحد تولیدی می تواند با استفاده از متریال مرغوب استحکام بیشتر و پایداری خواص گریتینگ پلمیری را تامین کند.

سیاست کاری مجموعه ی تولیدی صنعتی مشبک پردازان ( ام پیکو ) از زمان تاسیس ، استفاده از متریال اولیه با کیفیت جهت تولید محصولی مرغوب و قابل رقابت با نمونه های برتر جهان بوده است.

الیاف فایبرگلس دایرکت روینگ