گریتینگ تسمه در نیم تسمه

گریتینگ تسمه در نیم تسمه

 

در مقاله گریتینگ تسمه در نیم تسمه باید ابتدا گفت که در خیلی از مواقع مشاهده شده است که افرادی قصد خرید و استفاده از این محصول را چه به صورت کلی و یا به صورت جزئی دارند. اما در این مورد اطلاعات آنچنانی ندارند و همین موضوع باعث می شود. که نتوانند انتخاب درستی بین انواع گریتینگ داشته باشند.

گریتینگ ها محصولاتی مشبک می باشند که دارای بافتی توری مانند هستند. و به دلیل همین شبکه یا توری بودن می توانند به راحتی نور وهوا را از خود عبور دهند. و همین ویژگی باعث شده است که در خیلی از موارد از این محصول استفاده شود. این محصول با توجه به شکل ظاهری و نوع ساخت به انواع مختلفی تقسیم می شود. از مهمترین انواع آن می‌توان به تسمه در تسمه و تسمه در نیم تسمه اشاره کرد. ما در این مقاله قرار است که به بررسی گریتینگ تسمه در نیم تسمه که یکی از گریتینگ های پرکاربرد می باشد بپردازیم. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

 

گریتینگ چیست؟

 

در قسمت قبلی مقاله گریتینگ تسمه در نیم تسمه اطلاعاتی در مورد گریتینگ به صورت مختصر در اختیار شما قرار دادیم. ولی قبل از اینکه وارد مبحث گریتینگ تسمه در نیم تسمه شویم لازم است که به شکلی کامل تر در مورد گریتینگ اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

گریتینگ یا همان درپوش یک محصول مشبک می‌باشد. این محصول مانند یک توری از تار و پود های عرضی و طولی در شکل های گوناگون تولید می شود. مقاومت و دوام بالای این محصول باعث شده است که در مصارف صنعتی و تجاری استفاده های زیادی شود. این محصول از لحاظ ساختار به سه دسته اسلات، پانچ و مشبک تقسیم می شوند.

گریتینگ های اسلات به گریتینگ هایی گفته می شود که شبکه های آن به صورت نرده ای و موازی هستند. گریتینگ نوع پانچ معمولاً به گریتینگ های گفته می شود که سوراخ های دایره یا مربعی بر روی آن پانچ شده باشند. و در نهایت گریتینگ نوع مشبک به گریتینگ هایی می گویند که سوراخ های آن به شکل مستطیل یا مربع باشد.

"</p

گریتینگ تسمه در نیم تسمه

 

این محصول  معمولاً به صورت تسمه در تسمه و تسمه در نیم تسمه ساخته می شوند. گریتینگ تسمه در نیم تسمه  همانگونه که از نامش پیداست از اتصال تسمه به یک نیم تسمه تولید می شود. این نوع از گریتینگ نیز دارای مشبک های به شکل مستطیل می باشد از ویژگی های بارز گریتینگ تسمه در نیم تسمه می‌توان به استحکام بالا و البته وزن سبک آن اشاره کرد. شاید به همین دلیل باشد که در صنایع گوناگون از این نوع گریتینگ استفاده می شود. نکته قابل توجه این است که ابتدای تولید گریتینگ های تسمه در نیم تسمه با تسمه های باربر و غیر باربر در ابعاد کوچک به گریتینگ پانچ می شوند.

این نوع از گریتینگ ها در سه نوع مدل دار ساده و پله تولید می شوند.

در مورد ساخت این نوع از گریتینگ ها را باید بگوییم که برای ساخت آن از دو روش الکتروفورج و دست ساز استفاده می شود. که در روش الکتروفورج با استفاده از دستگاه های ویژه گریتینگ را تولید می کنند و از جوش های مقاومی در برابر ساختمان ها استفاده می شود.

 

مزایای استفاده از گریتینگ تسمه در نیم تسمه

 

همانگونه که گفتیم امروزه گریتینگ ها یکی از محصولات پرطرفدار و پرکاربرد می باشند. که در مکان ها و قسمت های زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از هر نوع گریتینگ می تواند مزایای منحصر به فرد خود را داشته باشد ولی در مورد مزایای استفاده از  گریتینگ تسمه در نیم تسمه می‌توانیم به:

مقاومت و استحکام بالای این نوع از گریتینگ، وزن سبک و همچنین مقرون به صرفه بودن اشاره کنیم.

به این نکته توجه داشته باشید که این نوع از گریتینگ ها دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ می باشند. و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از انواع مختلف این نوع از گریتینگ را انتخاب کنید.

 

سخن آخر

 

ما در این مقاله در مورد گریتینگ تسمه در نیم تسمه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم. به عنوان سخن آخر لازم است بگوییم که این نوع از گریتینگ یکی از پر کاربرد ترین و بهترین نوع کلید ها می باشد که دارای مزایای زیادی می باشد. شما می توانید قبل از انتخاب گریتینگ مشخصات هر یک از گریتینگ ها را مطالعه و با توجه به نیاز خود اقدام به انتخاب و خرید گریتینگ مناسب نمایید. ما در مجتمع تولیدی صنعتی ام پیکو (مشبک پردازان) مفتخرین با تولید متنوع و با کیفیت این محصول در خدمت شما باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *